Panaszkezelés

A Társaság az esetleges panaszokat az alábbi módokon fogadja:
– személyesen a Társaság székhelyén (1062 Budapest, Váci út 1-3. WestEnd irodaház, “C” torony, 6. emelet) a Társaság üzleti óráiban (minden munkanapon 9:00-16:00, pénteki munkanapon 9:00-14:00) szóban vagy a vásárlók könyvébe történő beírással;
rögzített telefonvonalon a Társaság +36 (1) 808-9088 számú elérhetőségen a Társaság üzleti óráiban;
– papíralapon a Társaság mindenkori székhelyére címezve;
– email útján a Társaság solar@solargold.hu számú elérhetőségen.

Technikai probléma

Tisztelt Ügyfeleink!

Technikai probléma miatt Társaságunk jelenleg nem elérhető sem telefonon sem emailben. Szíves türelmüket kérjük a probléma elhárításáig.

Köszönettel,

Solar Gold Zrt.

Nyíl